အပူေပးခံရတဲ့ ေရႊဟာ အလွဆင္ပစၥည္း ျဖစ္လာတယ္။ နန္းၾကိဳးဆြဲခံရတဲ့ ေၾကးဟာ ေၾကးနီ ေခ်ာင္း ျဖစ္လာတယ္။ ထြင္းထုခံရတဲ့ ေက်ာက္တုံးဟာ ပန္းပုရုပ္ျဖစ္လာတယ္။ ဘ၀မွာ နာက်င္မွု မ်ားေလ တန္ဖိုးတက္ေလပဲ။
0

Computer Typing Tutor(က်ေနာ္အၾကိဳက္ဆုံးေဆာ့ဝဲေလး)

Saturday, March 5, 2016
Share this Article on :


ကြန္ပ်ဴတာလက္ကြက္ စျပီးေလ့က်င့္ရာတြင္ က်ေနာ္အၾကိဳက္ဆုံးေဆာ့ဝဲေလးပါ။
ဒီေဆာ့ဝဲေလးမွာက ျမန္မာ, အဂၤလိပ္(English&Myanmar)ႏွစ္မ်ိဳးလုံးပါျပီးသားပါ။
က်ေနာ္Computer Typing Tutorဆိုျပီး လိုက္ရွာတာေတာ့ Eng&MM ႏွစ္မ်ိဳးစလုံးပါတဲ႔ေဆာ့ဝဲေတြ မေတြ႔ဘူးဗ်။ ဒီေဆာ့ဝဲေလးကေတာ့ Eng&MM ႏွစ္မ်ိဳးလုံးပါျပီးသားပါ။Computerလက္ကြက္စတင္က်င့္ခ်င္သူမ်ားအတြက္ေတာ့ ဒီေဆာ့ဝဲေလးက အဆင္ေျပမယ္လို့ထင္ပါတယ္။
Window 8 ႏွင့္ Window 10မွာေတာ့ သုံးလို့ရပါတယ္ သုံးလို့ အဆင္ေျပပါတယ္။ က်န္တဲ႔Windowေတြေတာ့က်ေနာ္လဲ သုံးမၾကည့္ဘူးေတာ့ သုံးလို့ရ/မရ အဆင္ေျပ/မေျပက်ေနာ္လဲ မသိပါဘူး

Downloadရယူလိုပါ➡➡➡DownloadHere.

အဆင္ေျပပါေစ။

KoHtike(KHMITC)


က်ေနာ္တင္သမ်ွကိုFacebookမွ ရယူလိုပါက
➡➡➡➡➡Go to here.



Screen Shot➡➡➡➡➡





Artikel Terkait:

0 comments:

Post a Comment